Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Still Do!

23.8.2011

Tasan 8 vuotta sitten sain omakseni "hänet, jota minun sieluni rakastaa" (Kv 3). Tuo viittaus Korkeaan Veisuun löytyy kaiverrettuna sormuksistamme.

Rakkaani on yhä rakentamassa tätä kirjoittaessani.
Minulla on kova ikävä.
Ei ole armaansa odotus paljoa muuttunut Vanhan Testamentin ajoilta ;)

"Yöllä minä vuoteellani etsin häntä, jota minun sieluni rakastaa, minä etsin, mutta en löytänyt häntä. Minä nousen ja kiertelen kaupunkia, katuja ja toreja, etsin häntä, jota minun sieluni rakastaa. Minä etsin, mutta en löytänyt häntä.
Kohtasivat minut vartijat, jotka kaupunkia kiertävät. 'Oletteko nähneet häntä, jota minun sieluni rakastaa?' Tuskin olin kulkenut heidän ohitsensa, kun löysin hänet, jota minun sieluni rakastaa; minä tartuin häneen enkä hellittänyt hänestä...." (Kv 3:1-4)

Hääpäivätunnelmissa,
vaimo

3 kommenttia:

Ira kirjoitti...

Kaunis teksti -hyvää hääpäivää! ♥

Irmastiina kirjoitti...

Onnea teille molemmille.♥

Kaunis raamatun lause sormuksissanne.

Ihanaa keskiviikkopäivää sinulle!

Marika kirjoitti...

Onnea hääpäivän johdosta. Ihanan liikuttava teksti. Ja kiva että sait taas lisäinformaatiota talon paneloinnista :)

Proudly designed by Mlekoshi playground