Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ihana arvonta!

10.9.2011


Itse tykkään blogeissa mahdollisuudesta antaa ja saada.
Blogeissa lahjoitetaan tietenkin ideoita ja visioita, mutta myös
aina joskus ilmaisia lahjoja.
Minulla arvontoja ei ole ollut vielä montaa, mutta minusta ne ovat olleet sitäkin ihanampia ;) Ainakin niitä on tosi kiva järjestää ja toivottavasti voittajatkin ovat ilahtuneet! :)
Välillä näin blogistin näkökulmasta kummastuttaa kun monikaan ei tunnu olevan kiinnostunut osallistumaan.
Ajattelevatkohan lukijani että turha edes vaivautua kun en minä kuitenkaan mitään voita?
Vai ovatko arvontaan osallistumisen säännöt liian monimutkaiset (muista blogeista ne olen kopsannut)?
Vai mikä estää kokeilemasta arpaonnea?
Itse kun olen aina lähes joka blogin ja kaupan arvonnassa mukana ;)
Ja on se vaan niin kiva sitten jos voittaa! Me olemme voittaneet kerran jopa
Electroluxin Ergorapido-rikkaimurin :D

Eli pikemmittä puheitta tämän postauksen tarkoitukseen:
Minulla on sisustuslahjakorttiarvonta (20e) yhä meneillään, mutta osallistujia ei jostain kumman syystä näy montaa.....
Jokainen jotakin kommentoiva osallistuu!

Arvontapostauksen löydät täältä:
Klikkaa liikkeen nimeä, niin löydät vanhan postaukseni, johon kommentoimalla olet mukana arvonnassa.
Tämän helpommaksi ei asiaa enää voi tehdä :)

Ihan vilpittömästi tässä tahdon teitä ilahduttaa lahjoilla,
ottakaa ilolla vastaan! :)

4 kommenttia:

Onneli kirjoitti...

Ilman muuta mukana.. oon tainnu osallistua jo aiemminkin!!

Mari @ Elämänpyörässä kirjoitti...

Kyllä arvontoihin kannattaa osallistua, eikä ainakaan ajatella ettei itse koskaan voita mitään!

Minusta on ollut kiva järjestää omassa blogissani arvontoja, itseasiassa uusi on jo mielessä...

Itsekin olen muutaman kerran vuosien varrella ollut onnekas toisten blogiarvonnoissa. :)
Toisaalta, joillakin ihmisillä vain on eritäin hyvä tuuri aina, kuten meillä esikoisneidillä - on jopa Karibian risteilynkin voittanut pienenä tyttönä!! (jätettiin kuitenkin käyttämättä kun olisi omakustanteisesti ensin pitänyt matkustaa sinne Karibialle...)

Laura kirjoitti...

hei, hyvä kun muistutit, oon ian unohtanut osallistua! :)
mutta nyt asia on korjattu! hauskaa lauantai iltaa

sirkkuli kirjoitti...

Arvonnassa mukana myöskin

Proudly designed by Mlekoshi playground