Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kesättää

23.5.2012


Nyt kesättää ja "raakasti", kuten täällä päin sanotaan (=kovasti).
Tänään on ollut hellelukemat lähellä 23'C. Ihan mahtavaa!!
Kesä on todellakin tulossa, vaikka ei sitä ihan vielä tajua. Fiilistely on mulla vasta alkamassa.
Mun työt loppuu pian koulujen päättyessä, joten kohta alkaa pitkä, ihana ja odotettu loma, jihaa!!! :D
No te tiedättekin miten mä lomani kulutan (varsinkin jos olette lukeneet blogiani viime kesästä asti)...
kukkien hoidolla, pikkureissuilla, rantaelämällä ja raksalla - lasten kanssa tietty.
Niin ja illat tottakai bloggaamalla, eli teidän seurassa, jos vaan raksa-aikataulut antaa myöten.
Mitäs mulla tässä on valittamista!


Kesäfiilis lähtee mulla ehdottomasti kukista.
Kun on ensimmäiset orvokin istutettu ja kädet upotettu multaan, niin henki taas kulkee ihan toisella lailla.
Te viherpiipertäjät tiedätte tunteen!

Sinkkinen ruukku/pesuvati löytyy nettikaupastani

Tätäkin iltaa on siis vietetty terassilla jädeä syöden.
Näkymät ikkunasta ovat näin äidin silmään maailman kauneimmat!



Nettikaupan uutuuksista ajattelin vielä lopuksi vinkata. Olen saanut varastooni Mailegia ja Madam Stoltzia:
ruukkuja, synttärikortteja, kuivaustelineitä, linnunpönttöjä, pyykkipoikia jne. Kuvan kesäkassit ovat myös tulossa pian.
Myös Au Maisonin picnicviltit, joista joskus keväällä kerroin täällä, olemme vihdoin saaneet perille.
Paljon siis kaikkea kaunista ja ihanaa - tervetuloa kesäostoksille! <3 





Aurinkoisia päiviä teillekin!


Ei kommentteja:

Proudly designed by Mlekoshi playground