Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Päivän Terkut

1.8.2012


Heips, juuri iltamyöhään kotiuduttiin parin päivän reissusta ja vaikka kello on paljon, mun mieli laukkaa vielä sellasta vauhtia, että päätin tehdä postauksen päivän tapahtumista. Se on joskus se paras tapa itsellekin reflektoida päivän tapahtumia ja tuoda ne lopullisesti päätökseen ;) Voin ihan liiottelematta sanoa, että tänään on ollut mahtava, tapahtumarikas päivä. Olen tavannut uusia ihania samanhenkisiä ihmisiä, tehnyt takkakaupat ja käynyt äitini ja poikien kanssa kesäteatterissa hullaantumassa Peppi Pitkätossuun. Äitini teki minulle tähän illanviettoon tämän suloisen lettikampauksen. Olen iloinen kun hiukseni ovat kasvaneet jo tarpeeksi pitkiksi, jotta ne riittävät kiertämään koko pään. Pepin saparoissa olisin ehkä liian babyface pikkutytön näköinen, mutta tämä huoleton lettilookki on edelleen mulle ihan best. Voi kun osaisin vaan tehdä sen yhtä hyvin itselleni kuin äiti...no tätäkin varten ne äidit ovat! <3 


Kesäteatterin Huvikummussa riitti vilskettä ja vipinää lasten iloksi. Näytelmässä oli mukana jopa oikea hevonen. Alun sadekuuron jälkeen saimme onneksi kuitenkin nauttia näytelmästä kauniissa ilta-auringonpaisteessa. Täällä kotona jatketaan huomenna Peppi-tunnelmissa ihan varmasti!


Kohta on minulla paluu kouluarkeen ja lapsetkin aloittavat ensi viikolla uudessa hoitopaikassa, jonne menemme tutustumaan huomenna. Loppuviikosta sitten vielä matkaamme Tampereelle Asuntomessuille, josta tunnelmia saatte nähdä viikonloppuna täällä blogissa. Ohjelmaa siis riittää tälläkin lomaviikolla vielä viimeiseen asti! :)
See ya!
Miia


5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heippa rakas tyttäreni.
Olipa hyvät kuvat hiuksistasi, vaikka oli myöhäinen ilta ja summis otettuna yhdellä kädellä. Onneksi sulla on f 2.8 valovoimainen putki järkkäris. Pian räväytetään, kun meikän loma alkaa ja päästään oikeen asiaan......
Oli mukavaa olla yhdessä ja tehä kaikkee kivaa poikien kanssa, vaikkei olisi töiden puitteissa ollut aikaa. Tänään olen kirinyt menetetyt työtunnit ;)
Nähdään asuntomessujen hoitoavun puitteissa taas parin päivän päästä. t: Mama

Anonyymi kirjoitti...

Hei, se oli siis sinun pääsi, katselin Peppi-katsomossa vähän ylempää oikealtapäin, että onpas tuolla jollain hieno kiertolettikampaus ja hyvän väriset hiukset :) Meilläkin oli siskon ja lasten kanssa kiva päivä, joka huipentui Peppiin, meidän 3v - 8v tytöt ja pojat kikattivat paikka paikoin niin kovasti, että itselle tuli melkeinpä tippa linssiin :)
-Sanna

Anonyymi kirjoitti...

Ihana letti!

Miia kirjoitti...

Sanna, olipa hauska et lettini kiinnitti huomiosi sielä vilinänkin keskellä :) joo mä tykkään tästä niin etten oo viäkään malttanu purkaa. Näytös oli kyl hauska ja itelläki tuli vesi silmistä :)

Miia kirjoitti...

Niin ja kiitos...ite oon värjänny hiukseni joten tosi kiva kuulla :D

Proudly designed by Mlekoshi playground