Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Suosikkini

7.8.2012


Asuntomessuilla taas jatketaan, kuten lupasin. Tässä kuvia minun suosikkikohteestani. Talon on sisustanut kehys- ja sisustusfirma Hannas. Ehdottomasti nuorekkain ja freshein sisustus koko messuilla, jos minulta kysytään! :) Keittiön korkeakiiltoiset kaapit ovat raikkaat ja ilme tyylikkään pelkistetty.



Erityisen kaunis on myös yläkerran lastenhuone. Varsinkin tuo bambilamppu ja kaappi ovat aivan ihania! <3


Yläaulan tv-tilaan oli kivasti laitettu paljon fatboy-säkkituoleja ja tyynyjä....ne oikein kutsuvat löhöilemään!


Lisää kuvia muistakin hienoista kohteista laitan taas ensi postauksessa.
Öitä, Miia


6 kommenttia:

Marika kirjoitti...

Ihan mahtava tuo bambivalaisin! Mistähän se oikein on?

Liisa kirjoitti...

Toi keittiö on ihan unelma! mulle toi :)

Anna G kirjoitti...

Minä tykkäsin kovasti myös tästä kohteesta. Värimaailma rauhallinen ja niin minua. Hannas´n autokatosliikkeestä meinasin jo ostaa tuon suloisen bambi-valaisimen, mutta aloin kuitenkin nuukailla... Jälkikäteen harmittaa, mutta voihan sen tilata Hannas´n verkkokaupasta :)

sanna kirjoitti...

Tämä oli mun minun yksi lemppareitsa ehdottomasti. Kivat kuvat olet kohteesta napsinut, näitä on kiva katsella :)

Anonyymi kirjoitti...

Näyttää raikkaan kotoisalta. Minua vaan hirvittää nuo kaiteen viereen sijoitetut säkkituolit (Kuopion messuilla taisi olla vastaavassa paikassa sohva). En uskaltaisi lapsiperheessä sjoittaa mitään kiipeilemisen mahdollistavaa tuollaiseen paikkaan!

Anonyymi kirjoitti...

Tuo lastensänky on ihana.. Saakohan niitä ostettua mistään?

Proudly designed by Mlekoshi playground