Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tea Time

5.9.2012


Heippa. Mä en nyt malta olla hehkuttamatta taas tätä syksyä. Luonto on niin kaunis ja aurinkokin vielä paistaa ja lämmittää. Illat ovat kuitenkin jo tunnelmallisen hämäriä ja on ihana sytytellä kynttilöitä pihaan ja sisälle. Mä olen niin syksyihminen....tekisi mieli olla kokoajan ulkona ja maleksia metsissä sienessä ja marjassa. Tänä syksynä mulla kyllä sadonkorjuuharrastus jää, kun raksa vie kaiken ajan. Katsotaan, jos viikonloppuna vähän ehtisi metsään. Ja sitten syksy on mulle taas kuumien juomien aikaa....hyvät teet on nyt illan hyvä seuralainen. Olen jo kaivanut jopa villasukat kaapista...taidan jo odottaa vähän talvea ja takkatulen räiskettä uudessa tuvassa ;)


Kuvien Nordalin marokkolainen hopeatarjotin on ihana alusta tarjoiluille ja kynttilöille. Sopii oikeastaan ihan mille vain sommitelmille. Tässä nettikauppamme tuotteessa on kivasti takana taulukoukku seinään kiinnitystä varten. Tarjotin on hieno sisustuselementti myös seinällä. Muistan nähneeni tälläisen myös House of Philia -blogin kotona koristeena :)


Olisipa kiva saada vähän uusiakin teemakuja taas kaappiin. Mikä on sinun lempiteesi?
Tuli ihan kumma halu päästä teekauppaan ostoksille.


Tuoksua ja tunteita keskiviikkoonne!


2 kommenttia:

Kesäpäivä kirjoitti...

Anti-Stress-tee on meidän ehdoton suosikki. Sitten illalla maistellaan erilaisia iltateitä. Syksy on vaan niin kaunis ja tunnelmallinen vuodenaika!
Tsemppiä raksaleskelle!!!

Täti Ruskea kirjoitti...

Mäkin tykkään kovasti syksystä ja juuri sen tunnelmasta, johon kuuluu villasukat, takkatuli, lyhdyt, kynttilät ja tietenkin se iltatee :) Mun lempitee tällä hetkellä on Uskollinen ystävä. Iltaisin tykkään juoda mm.Green lemon -teetä, ei vie yöunia mennessään ;)

Sain muutama vuosi sitten mieheltäni hääpäivälahjaksi teenkeittimen. Olen tykännyt siitä valtavasti. Tulee niin tasaista ja "pehmeää" teetä.

Nautinnollisia teeiltoja!

Ps. Teidän rakennusprojekti vaikuttaa olevan jo hyvällä mallilla :)

Proudly designed by Mlekoshi playground