Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Heikkona

6.11.2012


Mun tunnustus: olen heikkona meikkeihin.
En kyllä edes joka päivä ehdi meikata töihin, kun on aamuisin niin kiire pikkupoikien kanssa, mutta rakastan meikkejä anyway. Suorastaan hamstraan niitä ja omistan parhaillaankin niitä aivan liikaa käyttömäärään nähden. Eilen menin kaupan meikkihyllyillä ihan sekaisin, kun marketissa oli meikkien muuttoalennusmyynti -50%. Rohkaistuin hyvän alennuksen innostamana ostamaan itselleni ihan uusia meikkejä, joita en ole ennemmin kokeillut. Toivottavasti tuli hommattua hyvät tuotteet! Innostuin ensimmäistä kertaa myös kokeilemaan mustaa kynsilakkaa. Ja tiedän, että jäin jo koukkuun! ;)


Luomiväreissä halusin kokeilla uusia sävyjä, kuten vihreää ja sinistä. Olen jo kyllästynyt vakioruskeisiin paletteiheni. En myöskään ole koskaan aiemmin kokeillut meikkipuuteria, vaan olen pärjännyt yleensä pelkällä puuterilla ja concealerilla. Nyt tulee siis viimein sekin testattua. Erityisen toiveikas olen Rimmelin Wake me up -peiteväristä, joka tuntui ihanan raikkaalta ja kevyeltä, kuin sävytetyltä rasvalta. Niin ja eihän sitä saa unohtaa kalpeana talviaikana ruskettavaa aurinkopuuteria. Näähän on kaikki todella tarpeellisia! :)


Joskus on vaan niin kivaa olla nainen! ;P
Miia



Ei kommentteja:

Proudly designed by Mlekoshi playground