Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pitsineulekauluri

6.2.2013


Uskokaa tai älkää, tämä on ihan ensimmäinen kudontatyöni! Ja pitihän sitä saada heti aloittaa tarpeeksi haasteellisesta, että mielenkiinto säilyy! ;) Hihih, no mutta haasteidenkin jälkeen valmista tuli ja olen itsestäni siis nyt aika ylpeä! ;P Novitan uusimmasta 7 Veljestä-lehdestä löysin ohjeen Pitsineulekaulurille s. 80. Lankana käytin kyseistä lankaa vaaleanruskean sävyisenä (060). Tämä on kyllä ihanan herkkä ja romanttinen tuubihuivi, ei ihan tavanomainen! <3 I love it! Ja jäin kyllä ihan koukkuun, joten postauksia kudonnasta on varmasti tiedossa lisää..... :)


Ohjeet ovat sen verran pitkät, että niitä on minun turha alkaa tässä toistamaan.
Jos ihastuit, niin suosittelen ostamaan lehden, jonka kannessa komeilee Saimi. :)

Rentouttavaa viikkoa,
Miia


8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mulla sama neule (ja muutama muukin) samaisesta lehdestä jonossa, hih! :) Ensin pitää vain saada valmiiksi kaverille tarkoitettu huivi, mutta kun siinä(kin) pitää laskea niin raakasti, että mun keskisttymiskyvyllä pitää purkaa jatkuvasti, niin vähän kestää sen valmistuminen... ;) Ihana ja kaunis on sun huivi, sopii siis sulle! :) -Heidi-

Hanna kirjoitti...

Mä kudoin eilen mun ekan työn, kaulahuivin äidille! Tänään aloitin peiton pian syntyvälle kummilapselle. Samassa hurmoksessa ollaan :D

Maria kirjoitti...

Onpa nätti kauluri! Kannattaa ehdottomasti jatkaa harrastusta, jos jo ensimmäinen työ oli noinkin haastava ja onnistui noin hyvin :)

Miia kirjoitti...

Kiitos ihanaiset! Heidi, miten sulla riittää kärsivällisyys useaan työhön yhtäaikaa? Tosin tuo on mullekin tuttu tunne, kun haluaa niin montaa asiaa kerralla, eiks vaa? ;)
Hanna, jee!! Koska pidetään yhteinen kudontailta takkatulen ääressä?? <3
Maria, kiitti! Joo yllätyin todella itekin, miten pystyin tähän, kun vielä jokin aika sitten aattelin etten varmasti osaisi kutoa!!

Ruususuun äiti kirjoitti...

Tää on aivan ihana huivi, Wau! Vilautin kuvaa äidilleni, josko ompelis mullekin! :)

Maarit kirjoitti...

Onpa taitavasti tehty ensikertalaiselta!
Tohon todella jää koukkuun :) ja mulla vähän sama vika että jotain koukeroa pitää mallissa olla, että innostuu edes aloittamaan. :)
Toissa talvena tuli pelkästään itselle kudottua kolme kaulahuivia/tuubia... Nyt on kutominen jäänyt tältä talvelta vallan...

Hanna kirjoitti...

Voisitkin opettaa mulle jotain kikkoja :-)

Miia kirjoitti...

Joo, kun saatas vaan aika viä sovittua ;)

Proudly designed by Mlekoshi playground