Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Valoisa huone

26.3.2013


Tämän postauksen otsikko voisi olla vain VALO. It makes all the difference!
Onko mitään parempaa, kuin herätä valoon? Juoda aamutee kirkasta aurinkoa ihaillen?
Erityisesti mua ihastuttaa aamuisin meidän hiljan maalattu viherhuoneemme. Sen puhtaan valkoiset paneeliseinät. Tämä viherhuone siis tarkoittaa lattialämmityksellä olevaa n. 10m2, kokonaan lasitettua huonetta keittiön takapihan siivessä. Kai sen toinen nimi voisi olla veranta, mutta mulle verannasta tulee paremminkin mieleen meidän etupihan kuisti (Eihän näitä verantoja voi olla koskaan liikaa!).
 Aamuauringossa istuessani näen niin jo sieluni silmin tämän tilan kesäisessä kukkaloistossaan. Mutta siihen on vielä vähän matkaa. Nyt se on vielä varasto (siksi lähikuvat) - täynnä mun koristeita, kippoja ja kappoja, jotka etsivät paikkaansa. Ja koska mainitsemani etupihan kuisti on nyt vuorostaan maalausurakan alla, niin tänne takapihan verannalle on roudattu kaikki tavara sieltäkin. Mutta lopussa varmasti kiitos seisoo ja tästä huoneesta tulee mun all-time favorite! <3
  

Näiden kuvien myötä toivotan teidät puolestani tervetulleeksi
Niittylä Home on myös edustettuna runsaan keräilyastiastonsa kera!
Mun äiti on paremminkin se vanhan keräilytavaran asiantuntija (vuosien harrastus ja kokemus), joten hänen aarteitaan lähdemme nyt myymään. Minä nappaan mukaan myös vähän Mailegia ja muuta mukavaa somistetta, mutta ne sisustusmessut on sitten asia erikseen... :)
Tulkaahan moikkaamaan meitä ja tekemään löytöjä!
<3
Miia


  

Ei kommentteja:

Proudly designed by Mlekoshi playground