Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Watermark

22.3.2013


Mietin tuossa kotiin ajellessa, että pitäisikö kuvissani olla jokin vesileima.
En jaksaisi oikeastaan edes välittää moisesta,
mutta onhan se kuitenkin kuin oma signeeraus omassa kuvassa.
En pidä kuviani itse mitenkään ihmeellisen tasokkaina tai niin tärkeinä,
että ne pitäisi merkitä omakseen, mutta se tuntuu olevan yhä yleistyvämpi suuntaus myös blogeissa.
Olen kai myös sen verran laiska, etten jaksa mitään hienoa logoa alkaa suunnittelemaan.
Jospa nyt tuollainen perusfonttijuttu riittäisi. Enkä taida blogini kuvia vielä alkaa merkkaamaan,
mutta voisihan sitä ainakin nuo firman tuotekuvat tehdä jokseenkin professional tyyliin. ;)
Mitä tykkäätte? Kelpuutetaanko?


Mailegin kevään puput ovat kyllä nyt nätimpiä kuin vuosiin.
Paljon harmaata ja hempeitä pastellisävyjä. Tykkään!
Nämä ja monet muut kauniit uutuuspuput löytyvät täältä.

Hyvää viikonloppua,
Miia


3 kommenttia:

Pömpeli kirjoitti...

Olen miettinyt ihan samaa, ja ehkä sitten kun mun blogiin alkaa tulla kuvia talosta, niin olisi kiva, että jos ne lähtevät leviämään netissä, niin ne olisi jäljitettävissä mun blogiin.

Hyvältä näyttää tuo sinun merkkisi.

Lissu kirjoitti...

Hyvä & selkeä! Mä olen vesileimannut kuvani jo monta vuotta.
Mukavaa viikonloppua!

Miia kirjoitti...

Lissu ja Pömpeli, kiitti, se on varmasti järkevää! Hyvää viikonloppua teillekin! :)

Proudly designed by Mlekoshi playground