Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ihania Mattoja & Koreja

17.4.2013


Mä oon kyl aidosti innoissani Bloomingvillestä. I love it! Oon tänään ihan urakalla purkanut heiltä saapunutta kuormaa. Saatiin kauppaan niiiin ihania kevään uutuuksia. Omaan kotiin oon etsinyt kodikkaita kevyitä mattoja ja nyt täytyy sanoa, että bingo - löytyi! Harmaasävyiset matot näyttävät sopivan vaaleaan lattiaamme ja sisustukseeni parhaiten. Kivoilla teksteillä ja tähdellä varustetut matot sopivat minne vain eteisestä keittiöön. Tosi nättejä ovat myös nuo punotut ja kudotut matot. Ja sit nuo korit. Mitä säilytyksen silmäniloa! Kaikki vaan on ihan huippuja! <3



Kuvat tuotteista on nyt lisätty nettikauppaan. Kerrankin oon ollu ahkera! ;P
Näihin mattoihin on kyl helppo rakastua. Löydät ne itsellesikin täältä.
There's no place like HOME!
Niinpä.
<3 Miia


3 kommenttia:

Irmastiina kirjoitti...

Voi miten kauniita mattoja!

Souliina S kirjoitti...

Oi kuinka kauniita!

Teija kirjoitti...

Voi ei, niin ihania, että mahdanko uskaltaa kurkata..!

Proudly designed by Mlekoshi playground