Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Accessorizing

9.8.2013



Olen töiden alettua taas niin innoissani näistä omista rutiineista....vielä jopa aamuherääminen ja laittautuminen päivään tuntuu hyvältä. :) Koska kesä oli paljolti itsensä likoonlaittoa (ja likaan), niin olo ei todellakaan ollut hehkeimmillään hikisissä ja maalisissa työvaatteissa. Nyt on ihanaa taas kaivaa se nainen esiin itsestään ja ottaa kesän alelöydöt käyttöön. Mulle asusteet on iso heikkous ja niiden shoppailu saattaa helposti mennä överiksi. Onks tuttua? ;) Oon huomannu, et aina kun oon surullinen tai kaipaan lohtua, niin päädyn Accessorizen hyllyille. Siinä kaupassa vaan on sitä jotain, joka piristää joka tytön. Ne korut ja jutut siellä on niin herkullisen näköisiä, vähän kuin olis karkkikaupassa. No mua kohtas kesällä taas yks iso suru (sama kuin viime kevättalvena, jotkut voi muistaa), niin kappas vaan, olin jo seuraavana päivänä asusteita ostelemassa. Mutta -70% alessahan ei haittaa vaikka ottais useamman. Silkkipaidan löysin Mangon alesta ja kultaiset korut Accessorizesta. Farkkupökät on H&M:n. Tällänen rento päivänasu. Mun lapset tykkää erityisesti tosta fisukorusta ja on jo keksiny vaikka millasia tarinoita, miten oikeesta kalasta tehtiin äitille koru. ;D Tollasia kevyitä ja herkkiä kaulaketjuja on kiva yhdistellä eri pituisina, kuten mulla on nyt ollu fisun matkassa myös tuo lehtiriipus. Noista korviksistakin tykkään kovasti. Tälläset pienet jutut vaan niin piristää. <3


Hyvää paluuta työhön, kouluun tai minne meettekin! :)
Miia


4 kommenttia:

Annukka kirjoitti...

Otan osaa, onpas kurja juttu. :( Tiedän tunteen. <3

Mutta voi miten kauniita kuvia oletkaan saanut blogiin! Ja tuo lehtiriipus on aivan täydellinen, tuollaista minäkin kaipaan kovasti. Pitäis ehkä ihan tosissaan yrittää etsiä sellainen, mielikuva kun ei jätä rauhaan. Positiivisia ja luottavaisia ajatuksia sinulle arjen keskelle!

Anonyymi kirjoitti...

Hei, otan myös osaa. Voin kuvitella tunteen vaikka itse en ole vielä päässyt niinkään pitkälle :(

Kauniit kuvat! Ja nätit vaatteet. Onko nuo farkut ihan uutta mallistoa, löytyisköhän vielä? Näyttää niin kivoilta ja just sopivasti revitty.. :)

t. E

Anonyymi kirjoitti...

Voi miten ikävää, että sama toistui:( Joskus lohtushoppailu on niin paikallaan, ja pieniä iloja sitä tarvitaankin kun koettelemuksia tulee. Jaksamisia!
Emmi

Miia kirjoitti...

Kiitos teille kommenteista. Farkut on jo alkukesästä ostettu, mut ehkä alesta voi vielä löytää.

Proudly designed by Mlekoshi playground