Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Himmelikirja - No. 17

17.12.2013


On ihanaa olla inspiroivien ihmisten työkaverina. Meidän kuviksen ope (kuviksen opethan on luovuudessaan mitä inspiroivimpia) sai mut innostumaan himmeleistä. Oon aina luullut, että niiden teko on mulle liian vaikeaa...kunnes näin, että lapsikin voi sen oppia muutamassa tunnissa! ;D Idea on loppuviimeksi aika yksinkertainen. Pilleillä on helpompi aloittaa ja niillä olen jo vähän päässytkin alkuun. Oon niin innoissani, että tuskin maltan odottaa joululomaa, että pääsen kunnolla oljilla askartelemaan! :)


Avauksi kannattaa ottaa hyvät ohjeet ja siihen suosittelenkin tätä Eija Kosken Himmeli kirjaa.


Kirjassa on paljon erilaisten himmeleiden ohjeita ja nättejä kuvia sisustuksista.


Huomenna näette mun elämäni ensimmäisen timantin ;D
Miia


1 kommentti:

Pömpeli kirjoitti...

Onpas kivannäköisiä nuo himmelit ja kirjan kuvat näyttävät hyviltä. Himmelien valmistuksen minäkin haluaisin oppia!

Proudly designed by Mlekoshi playground