Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Romanttisesti kevääseen

9.1.2014



Hei! Joululomat on lusittu ja mieli valmistautuu kevääseen. Loma tuli niin tarpeeseen ja oli ihanaa aikaa, vaikka se menikin pääasiassa sairastaessa. Kun loppiaisena riisuttiin pois kaikki joulukoristeet, niin pitihän se haikea tyhjyys jollain täyttää. Menin kauppaan ja ostin kotiin varmaan kärryllisen keväisiä kukkia, joita olen nyt laittanut asetelmiksi ympäri taloa. Pienikin kukka-asetelma esim. vessassa piristää kummasti mieltä ja aikaisia aamuheräilyjä......tuli niin keväinen odotusfiilis. <3 p.s. Sähäkän värinen kynsilakka on toinen tytön piristys ;)


Meillä kävi eilen Espoosta asti tullut toimittaja, joka tekee kodistamme kotijutun. Kerron siitä sitten myöhemmin lisää. Samalla tuli itsekin kuvailtua kotia ja uusia sisustusjuttuja. Tämä vierasvessa on talomme romanttisin huone, jossa olen päästänyt kukkavillitykseni valloilleen Ruusutarha-tapeteilla. Olen somistanut huonetta mm. vanhoilla kuvilla. Tuossa peltotyökuvassa istuu etualalla pappani Eino-isä, joka oli ammatiltaan valokuvaaja jo silloin 1900-luvun alussa. Tämäkin hieno kuva on varmasti hänen tekosiaan.


Mun yksi lempparisaitti netissä on Etsy, maailmanlaajuinen yksityishenkilöiden käsityökauppa. Sieltä olen vuosien varrella tilaillut vaikka mitä ihanaa: kankaita Japanista, nahkatuotteita Kiinasta, lompakkoja, koruja jne. Viimeisin ostokseni on tämä hauska vintage maailmankarttarannekello. Hinta on tosi edullinen ja laatu ihan ok. Menee ihan hauskasta asusteesta! :) 


Hyvää paluuta arkeen!
Miia


Ei kommentteja:

Proudly designed by Mlekoshi playground