Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PÄIVÄN ASU

7.8.2014


trikoomekko ginatricot, beiget leggingsit Seppälä

Heipsan, teistä joku pyysi päivän asu -postauksia useammin, mutta mä oon vähän arka niitten kanssa, vaikka ne blogeissa tosi yleisiä ovatkin. Kai se on se ikuinen itsetuntodilemma, että omia kuvia ei ole kiva katsoa ja niiden kanssa on niin kriittinen! Mutta mä yritän päästä tästä suomalaisongelmasta eroon ja suhtautua asiaan rennommin, positiivisemmin. Ollaanhan sitä vielä melko nuoria ja (jonkun mielestä) nättejä, joten mitä sitä arkailla! Mä tykkään itsekin lukea päivän asu -postauksia muiden blogeissa ja saada vaateostosvinkkejä, joten ei tää aihe kaukana mun intresseistä ole ollenkaan. :) Tänään mulla oli eka työpäivä ja hellettä kun oli jopa 30c, niin piti pukea jotain kevyttä. p.s. Tää ei muuten ole myöskään mikään maksettu mainos - ihan omilla rahoilla olen asuni maksanut. :P No anyway, tää trikoomekko ja leggingsit combo toimii kesällä ja on mukavan rento....ihan basicia, ei mitään ihmeellistä. Tykkään tästä eläinkuosista kuitenkin kovasti. Kiva palata arkeen ja alkaa taas pukeutumaan, kuin normaalit ihmiset! ;) Kotiinkin on kiva palata...parasta on päästä terassille istuskelemaan ja nauttimaan vielä iltapäivän auringosta. <3

vanhat kengät Zara

House Doctorilta hiljan nettikauppaamme saapuneessa kuormassa tuli syksyksi ihania tyynyuutuuksia. Terassimme kalusteet tuli siis viimein pehmustettua. Tuskin maltan odottaa syksyn tunnelmallisia iltoja täällä makoillen hyvän kirjan seurassa! <3


Tyynyt saapuvat teillekin saataville nettikauppaan piakkoin, kun ehdin niitä sivuille lisäilemään.
Ehkä viikonloppuna, jos säät sallivat sisällä olon. :)


Omia lapsia on tiiviisti yhdessä vietetyn kesäloman jälkeen kova ikävä,
joten iltaisin pitää nyt kovasti sylitellä!
Hyvää arkea teillekin,
Miia


1 kommentti:

pulu kirjoitti...

Ihana tuo teidän terassi!! En tiedä miten multa on mennyt tää ihan ohi, lueskelin äsken aiempia postauksia ja ai, että teidän terassi on kuin jostain jenkkileffoista, keinut ja kaikki <3

Proudly designed by Mlekoshi playground