Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Indiedays Inspirationissa

29.10.2014


Hei! Niin, en ole täällä blogissani tainnut vielä edes mainita, että olen jo alkusyksyllä aloittanut Indiedays Inspiration bloggaajana (kuten sivupalkista olette ehkä huomanneetkin) eli minut löytää Indiedaysissa täältä. Indiedays on Suomen suurin ja ehkä kätevin sivusto seurata lempiblogejaan, kun sinne voi kirjautua käyttäjäksi facebook-tunnuksilla sekä kerätä tähdellä lempibloginsa suosikkeihin, jolloin näet kaikkien lukemiesi blogien uusimmat postaukset heti yhdellä silmäyksellä. Mulle bloggaajana tämä merkitsee suurempaa näkyvyyttä sekä parempaa mahdollisuutta osallistua yritysten ja Indiedaysin kampanjoihin. Se on tietty aina kiva juttu, jos tästä blogin pitämisen vaivannäöstä saa joskus jotain itselle takaisin! :)  


Kuten olen täällä teillekin pitkittynyttä sairasteluani päivitellyt, niin kerrottakoon, että olen nyt sairaslomalla mahdollisesti bakteerin aiheuttamasta jälkitaudista, ruususta kasvojen alueella. Tulin eilen illalla kotiin sairaalasta, jossa mulle alotettiin antibiottihoito suonensisäisesti. Aika säikäyttävä ja tunteet pintaan nostava kokemus on ollut saada tällainen harvinaisempi ja pahimmillaan hengenvaarallinen tulehdus! Naama on vielä tulipunainen ja turvoksissa, joten aika zombielta näytän. Toivotaan, että kasvot palautuu entiselleen. No, ei siitä sen enempää!

Huomenna mun onkin määrä postata ensimmäinen blogiyhteistyökuvioni Indiedaysin ja kynttilätehtaan kanssa. Ihan hyvä, ettei tarvinnut jäädä sairaalaan pidemmäksi aikaa ja saan tippaa täältä lähimmästä tk:stakin päin tai muuten vois ihan jäädä tää mun virtuaalielämä (kannettavaa en omista ja tabletilla en tykkää postailla)! ;) Toinen silmä umpeutumassa ja kuumetta 39, mutta sormet näppäimillä viimeiseen asti, hehe! ;) No joo, huono vitsi! Nyt unta palloon!


5 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Pikaista paranemista sinulle ❤

Anonyymi kirjoitti...

Toipumisia! Sinulla on ihana blogi :)

HoO / Lumimäellä kirjoitti...

Oletkin loistovalinta inspiraatio-blogien joukkoon! <3 Onnea!!

Ja hurjasti parantumisia! Kuulostaa tosi ikävältä.

Anonyymi kirjoitti...

Olenkin ihmetellyt kuinka vähän kauniissa blogissasi on ollut yleensä kommentoijia. Blogin pitäminen sinänsä on kai vapaaehtoista ja jos siitä on liikaa vaivaa on paras lopettaa.

Miia kirjoitti...

Kiitos Hanna, HoO ja kolmaskin tsemppaaja! <3

Anonyymi ihmettelijä, täytyy myöntää, että olen sitä itsekin joskus ihmetellyt, miksi on niin hiljaista, heh. :D Mutta eipä sitä voi ketään painostaa kommentoimaan ja olen itsekin huono blogien kommentoija. Ja ei se mua haittaa, sillä en tee tätä kuitenkaan kommenttien takia vaan omasta halusta jakaa ideoita ja visoitani. Jos joku joskus kommentoi, niin se on vain plussaa. En ymmärrä viimeistä lausettasi ja mikä on sen pyrkimys (kehottaa mua lopettaan vai?), mutta blogin pitäminen on joo vapaaehtoista ja siitä ei saa palkkaa, joten sitä ei kannata musta ottaa kovin vakavasti. Tekee silloin kun huvittaa, vaikka sitten monen viikon tauoilla. Mulla on elämässä muutakin, kuin blogi: tärkeä työ, lapset/perhe, yritys, ystävät, harrastukset jne. Mielestäni yhteistyökuviot ja lahjat on tärkeä juttu bloggaajille aina silloin tällöin, koska silloin bloggaaja saa konkreettista etua blogista eikä se ole vain pelkkää antamista. Kyllä bloggaajan kuuluu joskus edes saada jotain itselleen näkemästään työstä, mutta kiven alla ne lahjat silti on eikä ne ole itsetarkoitus. Sitä mieltä mä olen ja en ole koskaan ollut kateellinen blogistien ilmaislahjoista. He todellakin ansaitsevat sen! <3

Proudly designed by Mlekoshi playground