Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kirjavinkki

22.2.2015



Eilisellä kauppareissullani Cittarissa en voinut jättää tätä kirjaa käsistäni. Ja vaikka kauan mietin, että ostanko vai en, niin oli onni, että ostin. Tää on ihan superhyvä - selkeä reseptikirja aloittelevalle tai jo kokeneellekin smoothiefanille! Kirja antaa paljon selkeitä hyviä ohjeita ja reseptejä erilaisiin makuyhdistelmiin, joten ei tarvitse opetella kantapään kautta. Ihan must have mun kevääseen! <3


Mun silmää miellyttää myös kirjan selkeä ja pelkistetty ulkonäkö. Kirjasta saa myös kivoja vinkkejä juomien koristeluun ja estetiikkaan.


Kirjan ohjeet on jaoteltu aiheittain eri osioihin: hedelmä- ja marjasmoothiet, jogurtti- ja aamiaissmoothiet, vihannessmoothiet, jälkiruokasmoothiet ja extrana hedelmäiset coctailit.



Nyt tiedän, mitä heitän blenderiin ensi kerralla. Tykkään siitä, että kirjan ohjeissa käytetään tuoreita perusraaka-aineksia, jotka löytyy ihan ruokakaupasta tai torilta. Ei siis mitään liian monimutkaista luontaistuotehifistelyä!


Taidanpa ottaa tavoitteeksi testata koko kirjan kannesta kanteen.
Niin herkullisilta nämä vaikuttavat! :P
Love, Miia




2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei!
Harvoin kommentoin lukemiani blogeja, mutta Sun blogia haluan ehdottomasti kommentoida :)
Olen lukenut blogiasi nyt pari kuukautta ja odotan aina uusia juttujasi! Seuraan Sua myös Instassa. Meillä on hyvin samanlaiset kiinnostuksen kohteet :)

Onnea Uuden elämän alkuun ! Itsekin olen niin sen tarpeessa ja sitä aloittanutkin, mutta tarvitsisin ehkä samanlaista coachausta... :/
Suosittelen myös Sara La Fountainin kirjaa "Healthy Kitchen"!
Kiitos tosiaan kivasta blogista!
-kati

Miia kirjoitti...

Kati, kiitti ihanasta piristävästä kommentista...just tätä mä tarvitsin rankan päivän päätteeksi, pieniä lohdun sanoja. Mulla onkin joo tuo saran kirja, mut en ole siihen vielä niin paneutunut, mut hyvältä ehottomasti vaikuttaa sekin :)
Kaikkea hyvää!

Proudly designed by Mlekoshi playground