Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uuden Elämäni Alku

15.2.2015


Oon lähtenyt vajaa kaksi viikkoa sitten mukaan tuttavieni perustamaan hyvinvointivalmennukseen nimeltä Uuden elämän alku. Tämä verkkovalmennus oli mulle kuin piste i:n päälle jo alkaneelle kuntoilulle ja päätökselleni päästä kesäkuntoon. Valmennus perustuu kotitreenaamiseen oman kehon painolla ilman mitään välineitä sekä terveellisten ruokatottumusten omaksumiseen omaan arkeen. Itselleni erityisesti on helpotus, että saan valmennuksessa selkeät ohjeet miten treenata tehokkaasti lyhyessä ajassa (vain 20 min kolmesti viikossa) ilman, että tarvitsee lähteä salille tai pois kotoa rehkimään. Sopii siis kiireisille ja perheellisille, kuten mulle! :)


Ruokavalion muutokseen oon saanut valmennuksesta hyvää tietoa ja käytännöllisiä vinkkejä. Mä oon valmennuksen seurauksena erityisesti innostunut smoothieista. Smoothiet on hyvä tapa aloittaa päivä kevyesti, mutta täyttävästi. Voimajuomaan, jota meidän pojatkin ovat jo tottuneet juomaan, laitan pakastemarjoja, siemeniä ja pähkinää, vähän vihersalaattia, jotain kasvista/hedelmää sekä nesteeksi kaurajuomaa tai pähkinäjuomaa (vesi/maitokin käy). Oon tosi iloinen, että tällä tapaa saan helposti nautittua ja syötettyä lapsillekin kaikki pakastemarjat, myös ne kirpeät kuten puolukat ja tyrnit. Oonkin ottanut nyt tavakseni täyttää jääkaappiin joka päivä kulhollisen marjoja sulamaan, josta niitä on sitten helppo lusikoida blenderiin jne. Tulee tällä tapaa marjat oikeasti syötyä pois, kun ne on aina valmiiksi sulamassa. Oli jo aikakin saada marjoille kyytiä!



Tästä on hyvä jatkaa ja ottaa uusi suunta terveempään elämään - Tuovin ja Mikon taitavassa coachauksessa!
Suosittelen Uuden elämän alkua jokaiselle <3
Miia



valmennus saatu yhteistyössä Hymiksen kanssa
inspiraatiokuvat pinterest



5 kommenttia:

Kesäpäivä kirjoitti...

Tsemppiä uuteen elämään ;)!

Tuollainen sopisi tännekin. Täytyypä tutustua.

Meilläkin olen huomannut,että marjat tulee paremmin syötyä jos niitä on tarjolla. Tänä talvena lapset innostuivat meillä syömään myös jäisiä mustikoita 'karkkina'. Se on äidistä mukavaa.

Anonyymi kirjoitti...

Saako tuolta valmennuksesta siis ihan tosi tarkat ohjeet esim noihin smoothieihin? Ettei vaan summittaista "jotain marjoja-kauramaitoa-jotain salaattia", niinkun sä kuvasit vaan sanotaanko siellä että Tänään maanantaina laitat sinne smoohtieen näitä ja näin paljon?
Itsekin haluan uuden alun elämälleni, mutta myös kunnon sanatarkat ohjeet :)

Miia kirjoitti...

Kiitos Kesäpäivä, vielä kun sais tän uuden elämän pidettyä pidemmässäkin juoksussa ;)

Anonyymi, ei niin tarkkoja reseptiohjeita saa kuten toivoit, mutta tietoa terveellisestä ravitsemuksesta ja vinkkejä erilaisiin annoksiin ja smoothie aineksiin jne. Mäkin aluksi kaipasin tarkempia smoothie ohjeita, mutta sit huomasinkin aika äkkiä, miten helposti saa hyviä variaatioita vain itse rohkeasti kokeilemalla. Smoothien teossa ei voi mennä vikaan jos ainekset on hyvät :) Sain kuitenkin hyvän alkusysäyksen ja innostuksen aiheeseen valmennuksessa ja jos herää kysymyksiä, niin niitä voi kysyä helposti Tuovilta postausten alaosan kommentointikestässä. Valmennuksessa saa kolme treeniohjetta viikossa, sekä yhden ruoka-aiheisen ja yhden uni/lepo aiheisen ohjeen viikossa. Suurin haaste on pysyä aikataulussa eli hoitaa treenit ajallaan, mutta ne ei onneksi ole pitkiä, joten ne on helppo sovittaa vaikka iltaan ennen nukkumaanmenoa.

Anna / Pikkukioski kirjoitti...

Täällä kanssa yksi smoothieintoilija! :) Ootko muuten käyttänyt lehtikaalia smoothieissa? Se on itselläni ihan perusaineena melkein aina! :)

Miia kirjoitti...

Heippa, en ole vielä, mutta suunnitelmissa on kyllä ottaa sekin käyttöön, kun se on niin hyvä vihreä ravintoarvoiltaan. Lehtikaalin voi kuulemma myös helposti pakastaa ja ottaa sitten pienissä erissä pakkasesta blenderiin. :)

Proudly designed by Mlekoshi playground