Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kaunis syksyinen silkkipaita

3.10.2016


Oletteko huomanneet, että blogini on vähän vilkastunut viime aikoina? Tää syksy on ollut hyvää aikaa blogin suhteen ja oon löytänyt uutta motivaatiota. Myös yhteistyötahojen saaminen pitää blogia sopivasti hengissä silloinkin, kun alkaa ideat itseltä loppua. Ja tuntuuhan se hyvältä ja kannustavalta, että tähän laitetusta työstä ja ajasta saa itselle kivoja juttuja palkinnoksi. Yksi ihana ylläri oli, kun muhun otettiin yhteyttä Stylewe-nettikaupasta, joka myy designer vaatteita. Tää oli siis mun ensimmäinen vaateblogiyhteistyö ja mähän olin ihan innoissani - kukapa ei haluisi päivittää vaatekaappiaan ja saada vaatteita! Valitsin heidän kaupastaan tämän ihastuttavan Adorealia-kukkaprinttisen silkkipaidan (100% silkkiä). Ajattelin, että se on ihan mun tyylinen ja kaunis siisti paita töihin. Olin aluksi vähän skeptinen, että onkohan Aasiasta tulevan designer vaatteen laatu hintansa arvoinen, mutta kyllä paita yllätti mut positiivisesti laadullaan ja se tuli kotiinkuljetuksena kauniisti pakattuna. Tämä paita onkin ollut tänä syksynä yksi mun arkivaatesuosikeista, joka sopii niin farkkujen että mustien housujen kanssa ja olen käyttänyt sitä paljon. Love it - thanks Stylewe! <3


Paidan olkapäissä on kivat kultaiset koristeet. Paidan mukaan tulee myös valkoinen alustoppi, joka estää ettei paidasta näy alusvaatteet läpi. Sekin oli kiva ylläri, että sain samassa toimituksessa kaksi vaatekappaletta. Toppi on nätti pelkästäänkin esim. kesäksi. Nettikaupassa on vaatteille annettu tarkat mitat ja hyvät koko-ohjeet, joten sieltä oli helppo valita oma koko oikein. Sen verran mitoitus oli normaalia pienempää, että mulle sopi koko L, vaikka normisti olen kokoa 38/M. Eli suosittelen tilaamaan yhden koon suurempaa kokoa. Tämä paita on vielä kaksi päivää 20% alennuksessa ja siihen saa ilmaisen toimituksen!




Kaunista alkanutta viikkoa,
Miia


*yhtesityössä Stylewen kanssa


In English: I received this beautiful Adorealia silk blouse as a co-operation gift from Stylewe.com. It has become my favourite this fall and received many compliments from my friends. I love it! Stylewe is now offering it for 20% off + free shipping worldwide. I recommend you order one size bigger than usual due to the small non-European sizing.
  

3 kommenttia:

Nina kirjoitti...

Hyvältä näyttää!

Salla K kirjoitti...

Voi miten kaunis paita! Melkein kaikki lempivärini samassa kankaassa :D

Täältähän löytyi muuten mukavan oloinen blogi :) Jäänkin seurailemaan.

Anonyymi kirjoitti...

Sopii hyvin sulle!

Proudly designed by Mlekoshi playground