Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAIKAS JA PIRISTÄVÄ LEMPISMOOTHIENI

20.6.2017



Hei kaikki! :)
Näin kesällä pidän mieluusti pidempiä blogitaukoja, kun on niin paljon kaikkea kivaa ohjelmaa ja pihatöitä (instassa voitte seurailla enemmän). Nyt sadepäivänä ajattelin kuitenkin pikaisesti jakaa teille mun tämän hetken lempismoothien ohjeen. Se on raikas, eksoottinen ja erityisesti voimauttavan terveellinen piristysruiske mun aamuihin! Ihan paras superjuoma, jolla päivä lähtee hyvin käyntiin! :)



Tää on mun oma mututuntumaohje, joten määristä ei tarvitse stressata. 
Heitä siis blenderiin:

1. puolukkaa ja mustikkaa pakkasesta vähintään muutama desi (parasta jääkylmänä, mutta vaatii tehokkaan blenderin)
2. raasta mukaan n. 1/2 rkl inkivääriä tai oman makusi mukaan
3. yksi mitallinen Voimaruoan 360 Kookos-jauhetta (nimenomaan kookos antaa juomalle ihanan eksoottisen maun yhdessä inkiväärin kanssa)
4. purkillinen pehmeää maustamatonta rahkaa tai jogurttirahkaa (mä tykkään Arlan maustamattomasta proteiinirahkasta, mutta toimii hätätapauksessa myös turkkilaisen jogurtin kanssa)
5. mantelimaitoa notkistamaan seos sopivan juoksevaksi

Siinäpä se on. Mun mielestä ihan paras terveyssmoothie!! <3

Hyvää kesää kaikille! :)
Miia




*yhteistyössä Voimaruoka


Ei kommentteja:

Proudly designed by Mlekoshi playground